Jadąc do kolegi rowerem wieczorem zauważyłem, jak na drodze, gdzie jest zakaz wyprzedzania – górka, moim oczom ukazał się sznur aut osobowych jadących przepisowo i na przeciwnym pasie wyprzedzający je wszystkie tir,
normalnie szok. Kierowca zawodowy nie stosujący się do zasad ruchu drogowego powinien być karany zabraniem uprawnień na kierowanie pojazdem ciężarowym dożywotnio, ponieważ to są 40tonowi mordercy!!!!!


15 komentarzy to “Tir szybszy niż osobowe”

  1. zdzichu napisał(a):

    tytul mocny”tir szybszy niz osobowe” a co myslales ze swoja ukraina bys ciezarowke dogonil? jakie 40tonowe przecie kazdy jeden w polsce musi byc przeladowany, 40 to chyba na jednej osi, co raz to ;epsze historie, jeszcze troche to bedziecie pisac ze tir na ograniczeniu do 50km/h jedzie 52

  2. Rozsądny napisał(a):

    zdzichu: takie coś jak napisał Franek jest niebezpieczne, i tak sie dzieje, ty naprawde masz jakąś firmę tirową, bo byś nie chrzanił głupot. Aż mi się śmiać chce, jak czytam te twoje bzdety.

    • Stachu napisał(a):

      Ale już się uhahahełeś?
      To łaskawie wyjdź i skończ swoje mongolskie teorie .

    • zdzichu napisał(a):

      po pierwsze zadnej firmy transportowej nie mam, po drugie linie ciagle w naszym kraju w niektorych miejscach sa zupelnie bezpodstawnie malowane, a czasem ich brakuje, jakbys mial troche pojecia to bys wiedzial ze siedzac w ciezarowce pole widzenia jest dosc lepsze i czasem wyprzedzajac pod gorke kierowca widzi co jest za wzniesieniem, a przy naszej sieci drog trzeba wykorzystac kazda mozliwosc do wyprzedzenia jakiejs zakaly na drodze, watpie zeby kierowca zaczynal taki manewr bez pewnosci ze nic nie jedzie z przeciwka, no sory wielkie tytul bardzo powazny

      • Łoś napisał(a):

        Jaki samolubny łoś, skutek współczesnego wychowania i braku wzorców. Brak empatii i życzliwości oraz zrozumienia innych. Większy i silniejszy ma rację, siedzę wyżej i lepiej widzę to co mnie obchodzi kierowca osobówki(cały sznur osobówek). Zdzichu – znajdź sobie jakieś puste lotnisko, rozpędź się swoim bolidem a jakiś stary betonowy hangar sam się znajdzie.

  3. Danrel napisał(a):

    a zamiast zawodowy kierowca któremu zabrali prawo jazdy to ty będziesz rowerem rozwoził towar i będzie git!!!

  4. Thadeuss napisał(a):

    Normalnie szok  takich bredni to nie słyszałem nigdzie a jeżdżę  już 18 lat jako kierowca zawodowy
    Gratuluje debilizmu bo chyba tylko  tak to  można to nazwać.
     Franek Dolas by cię sprzedał synku.
    Więc idź do szkoły i przestań pisać bzdur.

  5. pietia napisał(a):

    Firma tirowa:D:D:D Ludzie wasza glupota i niedouczenie razi z daleka… Proponuje puknac sie w glowke tylko mocno to moze cos do niej dotrze… Pojecia nie macie o ciezkim transporcie a sie wypowiadacie jakbyscie wszystkie rozumy pozjadali. Tak jak kolega mowi siadaj na swoja ukraine i przejmuj nasza robote… Zobaczymy ile zrobisz i w jakim czasie…

    • Kiero1 napisał(a):

      Nie wiem czy u nas załapałby się na ciecia z takim pojęciem.

      • litości napisał(a):

        Tiry na tory.

             Zgodnie z ostatnią dyrektywą UE:1. Każdy pojazd powyżej 3,5 DMC wjeżdżający na teren Polski musi na odcinku 25km od granicy dostać się na pociąg.2.
        W związku z przejściowymi (chyba są przejściowe i nie wiadomo ile
        potrwają) problemami z infrastrukturą PKP, wjazd na pociąg zależy tylko
        od pomysłowości kierowcy.3. Dopuszcza się organizowanie blokad na torach w celu zatrzymania pociągu.4.
        Jak wjechać? – pomysły proszę nadsyłać na adres Ministerstwa
        Infrastruktury z dopiskiem „Jestem szalony, ale nawet ja nie przeskoczę
        kretyńskich pomysłów”. Będą nagrody dla najlepszych – składane najazdy
        na wagon produkcji polskiej typu NAZAD1500, lizaki konduktora z napisem
        „jeżdżę pociągami, bo jestem kierowcą ciężarówki” i czapki konduktora
        (edycja specjalna, ze skóry dla kierowców – gejów).5.
        W związku z ogromnym tempem przemieszczania się pociągów (prędkości
        przelotowe są bardzo wysokie), PKP nakłada obowiązek posiadania pełnego
        ospojlerowania pojazdów. Spojlery można nabywać na Dworcu Głównym w
        Kłodzku w kasie nr 3 u pani Halinki. Ceny od 3.000 € – do 14.000 €.
        Rabaty po okazaniu lizaka konduktora.6. Określono
        średni czas przejazdu pociągu od granicy wsch. do zach. – po 4 latach
        prób i wyliczeń, 678 wnioskach racjonalizatorskich i 329 przetargach na
        firmę, która to policzy oraz po 49 konkursach wewnątrz PKP – wynosi on
        15 dni i 8 h. Oczywiście, jest to średni czas w lecie. PKP zastrzega, że
        może on ulec wydłużeniu, gdy zima zaskoczy nagle się pojawiając, np. w
        lutym. Ni z tego, ni z owego…7. W związku z
        określonym czasem przejazdu, powstaje problem wyżywienia w trasie dla
        kierowcy, spędzającego 15 dni i 8 h w kabinie (jak dobrze pójdzie) i nie
        mającego możliwości skorzystania z baru, czy zakupów w sklepie. Przed
        wjazdem na pociąg, kabina będzie kontrolowana pod kątem ilości
        wyżywienia – minimum ćwiartka świniaka i 15 kg mąki do wypieku chleba –
        oraz, za drobną opłatą (255 €), można u kierownika pociągu nabyć kanapki
        z jajkiem w ilości szt 4.8. Zmiany obejmą tacho.
        Pojawi się dodatkowy przełącznik z ikonką lokomotywy, a ITD dodatkowo
        będzie kontrolować, czy kierowca posiada środki na odleżyny na czas
        20dni.9. Istnieje możliwość zorganizowania Lotnych
        Eskadr Bułgarskich Rozpustnych Pilotek, które uczepione semaforów będą
        wskakiwać na kabiny, a stamtąd – hyc do kabiny. Czas na mnóstwo radości
        do następnego semaforu. Opłaty będzie pobierało PKP zgodnie z
        cennikiem, u kierownika pociągu.10. PKP myśli o
        zorganizowaniu różnych kursów dla kierowców jadących tylko 15 dni i 8 h.
        Kursy szydełkowania – 1 dzień podróży = 1 m szaliczka – kolorystyka do
        wyboru. Szaliczki oddawane są przy zjeździe z pociągu kierownikowi. PKP
        będzie je sprzedawać, np. tym, którzy wybiorą kurs origami. 11.
        PKP udostępni miejscowej ludności, zamieszkującej tereny przejazdu
        pociągu, dokarmianie kierowców. Ze specjalnych ramp będzie można
        podawać, np. wczorajszy chleb, lub inne pozostałości, na które pies
        kręci łbem.
        Po 10 – tym dniu podróży rampy są ustawiane 3 razy gęściej.12.
        W zimie, po 10 – tym dniu podróży, w przypadku wystąpienia aktów
        kanibalizmu, kierownik pociągu może użyć służbowej broni do odstraszenia
        głodnych napastników, a pojazd z towarem zjedzonego pechowca,
        zarekwirować na poczet majątku PKP.

        • Znafca napisał(a):

          Widzę że ktoś chce zniechęcić do tej akcji.Przecież to nie ma żadnego sensu jak ktoś jedzie np. z Pasewalku do Goleniowa.Albo Berlina do Żar.

  6. Marek Puskarczyk napisał(a):

    Polska-Chiny w 2 godziny. Za hamowanie pod górę powinno być rozstrzelanie, bez sądu i prokuratury. Wyrok wykonywać powinni kierowcy ciężarówek na najbliższym postoju. 3 tyg i by się ludzie nauczyli.   

  7. Piotr Łuszcz napisał(a):

    hahaha, skąd wiedziałeś, że auta osobowe jadą przepisowo? Dobre bajki tu piszecie. Piesi na tory!!

  8. kierowca napisał(a):

    jestem zatym zeby wszyscy jezdzili przepisowo ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze w polsce ludzie nie umieja jezdzic we francji na przyklad gdy jes 50 to wszyscy jada 50 ale gdy tylko jest spowrotem 90 to wszyscy tyle jada a w polsce co droga osobowka na 50 jedzie 40 a na 90 60km na godzine a ciezarowki maja ograniczony czas pracy i czesto zdaza sie ze przez kilku takich maruderow potem nie dojedzie do domu i musi stac 100km od domu a jakto w polsce itd na kazdym kroku i ich nieinteresuje ze byl korek lub wolno wszyscy jechali tylko mandaty pisza na setki zlotych rasumujac najpierw ludzie w polsce musza nauczyc sie jezdzioc a potem mozemy rozmawiac o ciezarowkach

User’s Age is:

Leave a Reply